2009. június 7., vasárnap

Esős napok

Újra itt :)hiába,ez most már megszokottá válik.Mert nem számit,ha zuhog az eső,vagy hideg van,mindenben van valami jó,csak meg kell találni ,persze nem könnyű,és nem mindenkinek sikerül..de probálkozni azért lehet.
Előkerül a könyv,egy régen vágyott film,a régi receptfüzet,vagy a scrapbook :)..mert ez a legújabb "módi".Főleg akkor,ha már megint elmentél a hobby bolt előtt úgy,hogy nem volt szived vásárlás nélkül tovább menni.Ilyenkor a pesszimista arra gondol,hogy már megint mennyi pénzbe kerül,az optimista pedig úgy,hogy hurrá van egy új kellékem,de ugye vannak a realisták,akik azt gondolják,ha már megvettük használjuk is valamire.
Igy jártam én is,most örülök(mert ugye én és az örök optimizmusom),de azért a realitásból is van egy adag,igy megszületett ez:

Ő Klaudia,az én kis tündéri keresztlányom,ezt a képet Március 8-ra kaptam,de nem birtam ki,hogy ne készitsek belőle egy kis emléket.

Szóval regeteg dolgot lehet esős időben csinálni,csak venni kell a fáradságot és választani a sok adodó lehetőségből.

Élvezd a pillanatot....

Hamarosan újra itt :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése