2009. június 27., szombat

Hosszú hétvége

Nagyon jópofa ez a Photofuniás oldal,mindenféle érdekes dolgot felhasznál,és megcsinálja különböző formátumokba,nekem ez tetszett a legjobban :)Szerintem nem olyan rossz dolog címlapon lenni.
A követlező képet imádtam elkészíteni,egy régi gyermekkoromban tanult technikával készítettem a hátteret,vagyis szőttem :) nagyon izgi,még ezt is alap fokon űzöm,de ami késik nem múlik.
Van egy nagy lepkés sablonom,a sárga lepkét azzal készítettem,forma lyukasztóval csináltam a széleket,és szalagokat ragasztottam vizszintesen is és függlegesen is.
Bettitől kaptam egy nagy tasak gombot,ezúton is köszi,és ezekből használtam fel most kettőt,amit megtöltöttem csillámragasztóval.A képek széleit kicsit lekoptattam,én smirglit használtam hozzá,de ez még nem biztos,hogy így kell. És hát ez lett a végeredmény.


Ez a kép a pénteki jólérezzükmagunkat nap emlékére készült,digitális technikával,internetről letöltött freebieket használtam,a többi már fantázia kérdése.
hát ezt is sikerült feljegyezni,köszi,hogy benéztél :))


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése