2009. június 26., péntek

Újabb megmozdulás

Sok idő eltelt már az utolsó bejegyzésemtől,nagyon izgalamas időszak volt.
A scrapbook iránti vonzalom sem hagyott alább,pedig azt hittem ez is csak amolyan átmeneti időtöltés mint a többi,de szerencsére tévedtem.
Kipróbáltam a digitális scrapbookot is és ez is nagyon tetszik.
egyszóval nem unatkoztam,készitettem néhány képet.
Ez a kép pl a Kolozsvár melletti Tarnica tónál készült,Áronnal és Tekivel voltunk kirándulni,nagyon jó kis kiruccanás volt,remélem még lesz hasonló :)de most már 6-on leszünk.
Ezt a képet csak úgy,esti semmittevésként készítettem,nagyon ritka az alvós képem,ezért megért egy próbálkozást,az elemeket nemrég töltöttem le különboző oldalakról,és nagyon jó,hogy az embernek van egy saját gyűjteménye.
Hát igen...a kicsengetés,nem most volt az is biztos,pedig milyen szép időszak volt,tele bulikkal,haverokkal meg minden jóval ,amit el lehet képzelni egy ilyen periódusban.
Muszáj volt ennek is megmaradnia,ezért készítettem ezt a képet.

az Útravaló így szól:
Igaz leszek, mert vannak, akik bíznak bennem;
Tiszta leszek, mert vannak, akik törődnek velem;
Erős leszek, mert olyan sok a szenvedés;
Merész leszek, mert annak kell lennem;
Barátja leszek mindenkinek - ellenségnek, társtalannak;
Ajándékozom, s elfeledem az ajándékot;
Alázatos leszek, mert ismerem a gyengéimet;
Felnézek, és nevetek, és szeretek, és magasba emelek.











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése