2009. október 29., csütörtök

Kreatív oldalam + sok szabadidő

Utóbbi időben volt alkalmam kiélni minden kreatív hajlamomat,voltak szülinapok,szombati ebédek,esős esték,utazás,szóval minden ami belefér.
Meg szeretném mutatni az egyik szombati ebéd végeredményét,szerintem ilyent még fogtok látni,hátha megtetszik valamelyik,és majd felhasználhatjátok.
Erről azt kell tudni,hogy általában 8 személy jön egy ilyen ebédre.Ennél a terítéknél a fenyő volt az alap elem(vadas volt a fő étel)nekem könnyű,mert itt Csíkszredában a kertben is van fenyő.
Zöld szalvéta és torta csipke volt a kiegészítő.



egy A4 oldalt összehajtogattam két fele és a jobb alsó sarkába nyomtattam egy őzikét,és ide írtam fel a menüt,a belsejében pedig egy szalvétában becsavarva a kés ,villa,kanál.Amúgy az ötlet a Praktikából van,csak egy kicsit módosítva.

az esős estéken pedig a kedvencem a gyertyaöntés.Szerencsére nagyon sok gyertyamaradékot kaptam a lakásban,már csak kanóc és egy kis illat hiányzott.Vasárnapi sétánk során gyüjtöttünk gesztenyét és az került a gyertyába.
Citromot felkarikáztam egy újságpapírra tettem és az ablakpárkányom kb egy hétig szárítottam.Miután megszáradt ez is belekerült a gyertyába a fenyőágak mellé.Még nem égtek a gyertyák de így is ontják a barackillatot magukból

ez lett a végeredmény

Próbáld ki te is :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése