2009. november 18., szerda

Díjat kaptam :)


Köszönöm lányok(Kriszta és Szotyi08),hogy gondoltatok rám,nagyon jól esett
A játék lényege,hogy 10 dolgot kell elárulnom magamról.....huuuu
1.Természetes göndör hajam van ,amit nem szeretek
2. Feladtam eddigi életemet,munkámat a nagy álmom miatt(filmrendezés)szerencsére jó irányba haladok
3. Szeretem amikor biztatnak,kell az elismerés
4. Optimista személy vagyok,nem is tudom,hogy van-e nálam optimistább
5. Szeretek mindig a középpontban lenni(jó értelemben)hamar barátkozok,társasági ember vagyok
6, Szeretem a változást
7.Egyenlőre nem szeretnék gyereket,majd 30 után
8.Imádom amikor esténként,leülhetek a hobbysarkomba,és azt csinálhatok amit akarok,anélkül,hogy valaki megzavarna
9.Nem tudok sízni
10.Mesterképzésem van közgazdaságból,de még soha nem vettem hasznát ennek.:(
Úgy látom,már majdnem mindenki kapot ilyen díjat,így azoknak szeretném továbbadni,aki még nem kapott.
Köszi,hogy itt jártál,gyere még :)

1 megjegyzés: