2009. november 7., szombat

Kreatív rohamaim

így is nevezhetném ezt az érzést ami hatalmába kerített az elmúlt napokban,nem tudtam letenni az ollót és a ragasztót,muszáj volt csinálnom valamit.
Szerencsére sok ismerősnek van mostanában a szülinapja így hamar gazdára is kerülnek a dolgok.
a lenti ajtódísz saját használatra készült,legalább is egyenlőre megtartom.
Érdekessége ,hogy mindent a kertből gyüjtöttem hozzá:a barna levelek a körtefa levelei,dió és csipkebogyó.
Hungarocell keretet vágtam ki egy meglévő lapból(milyen jó,hogy a vásárolt háztartási gépeket ilyenekkel tömik ki),ezt lefestettem piros akril festékkel és gombostűvel szurkáltam fel a leveleket hármassával egymásra.
A diót lefestettem arany színű metál festékkel és arany színű gyöngyből fűztem láncot amivel körbetekertem a koszorút




ezt a képet egy barátnőnk születésnapjára készítettem.
Itthoni régi fakeretet lefestettem arany metálfestékkel és egy modelező anyagból vágtam hátlapot hozzá.ezt bevonta megy szolid mintás csomagolópapírral és ezt színeztem ill. diszitettem ki.



ragasztóba csillámport szórtam ,így egy 3d mintát kaptam végül
díszités előtt a színezés
a végeredmény:egy falraakasztható fényképtartó,üzenőtábla vagy bármi,amire a gazdája használja.
köszi,hogy itt jártál ,gyere még

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése