2009. november 7., szombat

Lázas készülődés

Ajándékot készítettem :)
Barátnőm eljegyzése alkalmából szerttem volna meglepni valamivel
Ez lett belőle:
Egy kisebb befőttes üveget befestettem piros akrilfestékkel,a peremét és a hungarocell golyó fejet strukturpasztával kentem be.
a Sapkát és a kezeit piros fonalból kötöttem és ragasztópisztollyal ragasztottam az üveghez.
a hóember orra narancssárga krepppapírból készült.
Fehér akril festékkel festettem a mellénykét és filből vágtam ki a gombokat.
Rendeltetése bármi lehet,ceruzatartó,sminkecset tartó vagy bármilyen kacatnak is megfelel.


a sapka bojtját fehér fonalból készítettem,feltekertem két ujjamra egy jó adag fonalat,középen megkötöttem és végül a szélet elvágtam

a szemei hobbyboltban kapható szemek
az arcát rózsaszín akril festékbe mártott szivaccsal pecsételtem


köszi,hogy itt jártál,gyere még

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése