2009. december 25., péntek

Ajándékok az angyaltól :)

Legszebb álmaimban sem gondoltam volna,hogy az autó után kapok még valamit az elkövetkező időkben,de szerencsére tévedtem.
Ugyanis az angyal megint megjutalmazott egy csomó szépséggel.
Elöször is Árpádtól kaptam egy Iphone-t(nem kértem,ugyanis megvoltam elégedve a fehér LG csokimmal),de mióta megvan,nem tudom letenni.Azt hiszem egy ilyen kis masina mindenkinek kellene ,hogy legyen,okos,praktikus,nagyon használható..IMÁDOM.
Majd Istitől(Árpád öccse) kaptam egy órát,majd hamarosan teszek be képet róla,nem volt nehéz döntés, ugyanis nekem is van egy kivánságlistám,amiről mindenki le tudta olvasni,hogy mire lenne szükségem az elkövetkező időkben...jópofi dolog ajánlom mindenkinek. :)
"Anyóstól"egy sólámpát kaptunk és persze pénzt(ennek mindig örülünk)
Sál,sapka,zokni idén nem volt a csomagban :)))))

Bár mindig ilyen jó karácsonyunk lenne,remélem mindenkinek békésen telnek az ünnepek

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése