2009. december 24., csütörtök

Haverok,Buli,..Buli....Buli....

Hát volt mit csinálnom ünnepek alatt,nyilt egy bowling terem Csikszeredában,gyorsan fel is avattuk,gyorsan le is vertük a bandát a 130 ponttal,ugyhogy ebben is Master vagyok...olyan jó :))
Aztán elmentünk Udvarhelyre megünnepelni Csaba szülinapját,ez is írtó jó volt,reggel 6-ra keveredtünk haza,térdig érő hóban és -26 C fokban.....fagyasztó nem?
És akkor ne hagyjam ki a biliárdot se,szeretem,de ez tényleg gyakorlat kérdése,már rég nem játszodta,örültem,hogy legalább egy golyót eltudok tenni.
Szóval nem unatkozom,alkottam is közben,de azt majd egy másik bejegyzésben.

Köszi,hogy itt jártál,várlak még :))))

2 megjegyzés:

  1. Neked is Boldog Karácsony Meli! Örülök, hogy ilyen bulisan telnek az ünnepek, kiváncsi is vagyok, hogy mit alkottál közben:)

    VálaszTörlés
  2. Várom az alkotást! Egyébként jó bulizást, jól teszitek hogy mentek mindenfelé!!!!További szép ünnepet!

    VálaszTörlés