2010. szeptember 18., szombat

Április :)

Hát nem épp időrendi sorrendben kerültek fel a képek,de a lényeg ,hogy mind áprilisi.
Unokatestvérem Kinga lánybúcsúja volt,rengeteg móka,és rám jellemző ökörködés.
Na milyen az új hajszínem? :)))))
Soha nem tudnám elkézelni magam,fekete hajjjal:) de jó poén volt.

Sikerült beszereznem több új hóbortot és elfoglaltságot,egyik ilyen a cipők:( sajnos elfogott engem is a hév és az idén egyszerűen nem tudtam ellenállni a csábításnak,és útjaim során mindig akadt rám egy új cipő vagy szandál,vagy papucs vagy akármilyen lábbeli.
Íme első negyedévem eredménye:)

Ez még mindig a bohóckodás,Udvarhelyen az Elekes kávézóban voltunk,s mindennek beöltöztünk,voltam angyal,nyuszi,ördög,és méhecske,jók a züm züm szemeim ugy-e?

Áprilisban volt a 26. szülinapom,semmi extra,pedig azt hittem,hogy ahogy telnek az évek egyre nagyobb bulit csapok,de ez nem így volt az idén,nagyon szlíd spontán ünneplés vol,persze sok virággal.Egyik kedvencem az amarilisz:)
Húsvéti hímes tojás,hagyomány nálunk,hogy Gyímesekből ajándék tojásokat küldenek,ami azért jó,mert nem kell a festéssel bajlódni.
Készítettem közben egy aprócska üdvözlő képeslapot is:)a kis madár Timcsócától van:)


Végy egy olcsó fekete gumicsizmát,egy kis filctollat vagy 3D festéket és máris van egy trendi csizmád,ráadásul nem olyan borsos áron,mint az üzletekben árulják,ezt kb 5 dollarból készítettem ,azóta is az esős napokon ebben járok.
Áprilisi hóbortos időjárás,egyik városban +20 másikban -10 fok,így járok néha 250 km után.
Imádom amikor a vázában virág van,ezt szülinapra kaptam.
Olasz étterem Domcsival,szerda esti elfoglaltságunk egyike:)
Másik kedvencé vált időtöltésem,a festés,még gyerekcipőben,de próbálkozom,ajándékba kaptam a festőfelszerelést,muszáj volt kipróbálnom.Íme első művem:)

Gyönyörű virágeső

Vihar készülődik,izgalmas,ahogy a sötétség elborít mindent,és csak egy kis fény látszik a horizonton.Az idén elég gyakori volt nálunk is az esőzés,pár szép pillanatot sikerült elkapnom:)

Csiksomlyó hegye,olyan mint egy festmény.

egy naplemente:) Háttérben a Hargita

Szülinapi virág

Áprilisi kertem:

Olyan szép ,amikor a sárga virág beborít mindent
Az idén rekord mennyiségű tulipán nyilott,
És amint látjátok,haladok 4 hónap 20000 km,azért ez teljesítmény:)

Én vezetés közben

Hát ennyi lenne Áprilisból,az biztos,hogy izgalmas volt,nem unatkoztunk egy percig sem.
Köszi,hogy benéztél:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése