2011. április 12., kedd

Unalmas napok??? olyan nincs...


Mindig valami változásra vágyom,örökmozgó emberként nem bírom az egy helyben ülést.
Ha már minden bútort megmozgatok,nem marad hátra mint a falfestés.






Ezt elég gyakran alkalmazom is,sajnos kezd elfogyni a festhető falam
Az egész lakás fehér volt,amikor ideköltöztünk,de kezd egyre színesebb lenni:)
Az előszobabába nem akartam szekrényt,csupa 1,5 m széles és túl zsúfolt lenne.De egy fa befér:) Szóval vettem barna akrilfestéket,ecsetet és fát festettem.Leveleket még őszel gyűjtöttem és préseltem könyvek közt. Ragasztottam még Ikeás tükröket és kész is.Tervezem,hogy a leveleket cserélgetni fogom,ezek duplafalú ragasztóval kerültek fel.
A konyha is megújult,szép vadsárga színt kapott és megtelt virágokkal és csíkokkal:) teljesen más hangulata van most a konyhának,sokkal otthonosabb,melegebb.Az előtér színes kockákat kapott és piros falat,most már nagyon happy lakás,olyan én stílusom:)
A hálóba festettem egy városképet,remélem hamarosan ilyen kilátásom lesz majd az én ablakomból is:)






Szóval,ha változásra vágysz,csak a fantáziad szabhat határt,na és egy megértő társ,aki eltűri a hóbortjaidat:)

1 megjegyzés:

  1. Nem semmi falakat festettél! Irigyellek érte. A mieinkkel is kellene valamit kezdeni. Ha mást nem legalább más színűre.
    Nagyon tetszik a fád is a levelekkel és a tükröd a pillangókkal. Igazán ügyes vagy!

    VálaszTörlés