2011. május 13., péntek

Elkezdtem...

Ma végre szép idő volt,felhők voltak az égen,de azért jó meleg volt.Gyorsan el is mentem alapanyag vadászatra, most csak érdeklődtem,hogy mit hol fogok majd megkapni,és persze milyen áron. Fontos,hogy minimális pénzráfordítással próbálom megoldani ezt a kert Tunningot:)
Mai képek: itt látszik a "fenyvesem" és a csipkebogyó bokrom,lassan már 30 cm magasak a liliom bokraim is,és van egy bazsarózsám is ,arról majd legközelebb kép:)A kerítés melett van/volt két orgona fám is és a tavaly egy eső után mindkettő kihalt,ezeket majd megpróbálom cserélni



Remélem,hogy egy pár hét múlva itt már szép virágos ágyásokkal lesz tele:)
Na de addig is gyűjtök minden alapanyagot,ez a beton és mozaik keverék a szomszédtól van,kidobásra itélte,
de nekem tökéletes lesz alapnak a mozaik ösvényemhez, így elég lesz csak két zsáknyi mozaik,de majd ha nekikezdek, mutatom.



























Ma vásároltam ilyen cuki kis betonból készült virágtartókat, itt jardiniera a neve,inkább
támfalelemnek fordítanám, ilyenekből fogom az egyik oldalt kirakni és megtölteni földdel és gyönyörű színes virágokkal.Az ára kb 1 euró körül van,de lehet alkudni bátran és akkor olcsóbban is odaadják:)
Még sakkozom,hogy egymás mellé tegyem őket vagy kis hézagokat hagyva egymás tetejére.

A lényeg ,hogy nagyon jól megosztja a kertet,így már jobban látszik,hogy a kert hátsó része egy szinttel fennebb van.

Remélem,most már a jó idő gyakoribb lesz,így tudok haladni jővő héten a kerti ösvényemmel is.

Kellemes hétvégét neked:) én megyek lagziba!!!!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése