2011. május 29., vasárnap

Játék még tart. . . és egy kis kerti update

Ne felejtsd el,hogy még június 5.-ig jelentkezhetsz a blog szülinapja alkalmából szervezett játékra:)

Időközben kezd benépesedni az új sziklakert,igaz,sok növénynek még nem tudom a nevét,de sajnos még a formáját is csak pár hét múlva fogom megismerni.
Az első képen egy kankalin(?) féle van,ez a kerek ágyásból került ide,gondolom évelő,mert nem most ültettem.










Ez egy verbéna,piros színben,ez egynyári virág,kiváncsi vagyok,hogy bírja az új helyén.















Egy mintás levelű növényt kaptam anyukámtól, sajnos nem tudom mi a neve,de ha felismered mond el nekem is:)







Sokadik nekirugaszkodásra, végre gyomtalanítottam a kerek ágyásomat is, ebben vannak a tulipán, gyöngyvirág, nárcisz, liliom, árvácska, szalmavirág, margaréta, büdöske, margitvirág, szegfű, körömvirág.













Anyukáméktól hoztam orgona töveket, nagyon izgulok, hogy megmaradnak-e. Sajnos a tavaly kettő, egy eső után kipusztult.







A héten nagyon szép idők voltak, így nekikezdtem a "fillegoria" festésének is. Előbb lealapoztam egy fára való szerrel,majd fehér színű lazúr festéket használtam.

















Itt látszik az ideiglenes tűzhely is,amit hamarosan felszámolok,és a napozó ágyam,amin nagyon sok kellemes orát töltöttem
már el az árnyékban:)
Sajnos ma volt egy futó zápor,ami épp elég volt,hogy behajtson a kertből a mai napra:(









Még nem döntöttem el,hogy milyen kerti bútort válasszak,de addig is ideiglenesen a régi asztal a paddal tökéletes volt egy kis kiülésre a kertben.






















Itt már látszik,hogy az esőfelhők gyülekeznek.





























Május 26.-án a legkisebb unokaöcsém,Boti betöltötte a 2 évet.Ugy-e milyen édii:)))
Közben készült kép Tamásról és Alpárról is.Nagyon huncut kis krapekok.







































Zsuzsuéknál született két kiscica,még ilyen piciben sosem láttam cicákat,inkább hasonlítanak egy kis egérfiokákra.
































Lassan a sziklakert is alakul már negyede megvan,itt látszanak az újonnan telepített liliomok is.

Gyere játszani:)))))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése