2011. május 18., szerda

Műsorváltozás joga fenntartva!!!!




Aki ismer,az tudja,hogy nem szokatlan tőlem,hogy valamit eltervezek és más lesz belőle.Így történt az alakulóban lévő kertemmel is:) Támfal helyett lesz sziklakert,kövek helyett lett kupás cserép,támfalelemből lett virágtartó.Ennyit nagy szavakban a mai napról:)
De beszéljnek a képek is:)
Sikerült beszereznem a mozaikot,fekete fólia került a földre,erre jött rá a szomszéd által kidobott betonos mozaik,darabokban,és feltöltve mozaikkal.Szerencsére a kertben van egy halom tartalék tetőcserép,innen került ki a kupás cserepem is,olyan szépen megtöri a szürke egyhangúságot.

Szóval egy virágtartó,egy cserép váltakozásából kialakult a kerti ösvényem széle.Még nincs képem a végeredményről,de remélem hétvégéig lesz időm befejezni.

Szerveztem egy sziklakerti növényt is,még nem tudom pontosan,de azt hiszem Kövirózsa a neve,jó helye lesz nálam:)





















Gyönyörűek az almafák,csak roskadoznak a sok virágtól.
Szegény fűnyiró ma is sokat dolgozott,íme a példa arra,hogy egy név nélküli,ólcsó fúnyíró is tehet hosszú és értékes szolgálatot,3 éve müködik már,megállás nélkül.Ezt sajnos a kábel nem mondhatja el magáról,lassan több szigetelőszalag van rajta,mint saját borítás:)Egy párszor a főbiztosíték is bánta:))







A mai kertészkedés eredménye:) sajnos 50 faktoros krém sem védett semmit a leégéstől,most viszket is mint a nyavalya.
Természetesen Vacak a minőségi ellenőr szerepében,minden követ végigfeküdt,kényelmesen végig sétálgat az új járaton is,szerintem tetszett neki.






Most vettem észre,hogy nem időrendi sorrendben töltöttem fel a képet:)




















A tavalyi muskátlik új helyükön,megtápozva új földben,kiváncsi vagyok,kivirulnak-e.





















Itt látszik az "alapozás" és Árpád két vesegörcs között.Szegénynek veseköve van,és épp elindult.Szóval ő olvas és néha hozza a talicska anyagot,amíg én alapozok.

Itt még,nagy a káosz,a megmaradt kövekből a sziklakert fog épülni,egy szinttel lennebb.

Ma nagyon szép idő volt,csak épp már kiment minden használható energiám délutánra,az izomlázról nem is beszélve.Ezt senki nem mondta,hogy 50 kilóval,ne emelgess 10 kilós köveket()40 darabot. Na nem baj,fő a mozgás.
Itt már látszik ,hogy Somlyó hegye is szépen kizőldült már,hurrá itt a tavasz,vagy már lehet ha a nyár is itt van???

Májusi eső hozzon nektek is nyugis kertészkedést:)))


P.S: Tuti itt a nyár,mert én náthás vagyok,és csak nyáron szoktam az lenni.Szóval sál,sapka és papírzsepi...

1 megjegyzés:

  1. Nagyon klassz lett Baba! Nekem tetszik! Fénypostán pedig szívesen küldök sziklakerti növényeket!Nekem is van, és imádok benne gyönyörködni, sőt van amelyiknek apró virága is van!Nem is tudtam.
    Tavaly nyáron csináltam, azóta teljesen bedúsúltak a növények! http://galeria.scrapbook.hu/showimage.php?i=17435&catid=member&imageuser=775
    (Amit ültettél az kövirózsa.)

    VálaszTörlés