2011. május 30., hétfő

Ringasd el magad!!


Egy ideje keresem a megfelelő hintát,de még nem találtam meg az igazit.Addig is nézelődtem a neten,és találtam mindne izlésnek megfelelőt.
Ez a rózsaszín egy üde folt lehet a zöld kertben,de ha nincs elég hely akkor egy szimpla felfüggesztett hinta is megteszi:)















Egyik kedvencem a kovácsoltvas hinta,szerintem lehet ebből is szép hintákat összehozni,igaz árban kicsit húzósak.
De könnyebb hozzá találni kerti bútort,sőt a merészebbek,akár a kerítéssel is passzíthatják.



































































Egy függőágy viszont ólcsóbb és kis helyen is elfér,aki szereti az ilyensmiket,annak is van bőven választék.Lehet erős vászonból,vagy hálóból is készíthetsz,akár otthon is.


Nekem mindenképp pihepuha,párnás,szivacsos ágyas hinta kell,ahol lehet az árnyékban jó nagyokat pihizni. Sajnos amiket eddig találtam,messze meghaladják a költségeimet,szóval tovább keresek,amíg kapok egy nekem valót.A másik szempont,hogy legyen valami ernyő felette,vagy teteje,mert azért egy délutáni alvás után nem szeretnék rákvörösen ébredni:)



Lehet csemegézni:)Te melyiket választanád?



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése