2011. július 17., vasárnap

Hollandia oda-vissza: 8. nap

Úgy egyeztünk meg,hogy reggel 9-kor indulunk Amszterdamba,persze ebből nem lett semmi,mert hiába csattogtattam,rakosgattam nem akartak megébredni.Már elakartunk Árpival ketten indulni,mire felnyöszörögték magukat.Persze Istire megint kellett várni egy órát,de valahogy délben útnak indultunk.Autóval mentünk,mert 23 euró a vonatjegy(60 km)/fő

Mikor megérkeztünk az általam kinézett parkolóházhoz,a fiúknak nem tetszett,hogy gyalogolni kell kb 3 kilómétert,így tovább mentem a központ fele.Itt próbáltunk helyet kapni,de elég szoros a hely és mindenhol tiltás van.A fiúkat itt kitettem és elmentem egyedül leparkolni.Kicsit szar volt,mert a várost nem ismertem és az első parkoló amit kaptam az egy kórház parkolója volt.Innen kellett egy órát sétáljak a vasútállomáshoz,ahol kellett volna találkozzunk.Persze nem jöttek oda,mert izgalmasabb volt nekik a város.Egyedül Árpi jött utánnam,eddig én már teljesen ki voltam akadva,szakadt le a lábam,zuhogott az eső,és sehol senki.
Ketten folytattuk a városnézést,ettünk fincsi hotdogot hagymával és pizzát.Vettünk spacecaket is,de azt majd otthonra.



Az eredeti ötlet,hogy megyünk állatkertbe elmaradt,egyfelől mert esik az eső,a másik,hogy 30 euró a belépő,a fiúk nem értékelték ezt a fajta pénzkidobást.




Nekem már nem volt annyira fun ez az Amsterdam,én már láttam a tavaly,akkor is körbementünk mindenhol,most esőben nagyon untam.Megegyeztünk,hogy én addig megyek egyet nézelődni,amíg a fiúk elmennek a piros lámpás körzetbe,nem voltam kiváncsi,hogy mennyire tetszenek nekik a csajok.De még így is tiszta véletlenül egy óra múlva összefutottunk.
Elsétáltunk az autóig és hazajöttünk zuhogó esőben.
Gyorsan csináltam egy tojásrántottát,és megettem a spacecakemet és onnan kezdve semmire nem emlékszem,csak arra,hogy lefeküdtem aludni.Állítólag 4 órán keresztül röhögtem,és ebből semmi nem maradt meg nekem:)
Szóval ez Hollandia:)

1 megjegyzés:

  1. Ezek a fiúk milyen önzőek! Még kellett volna egy lány a csapatba, hogy Te sem légy egyedül és tudjatok csavarogni :)
    Vigyori...Te,te,te!:DDDD

    VálaszTörlés