2011. július 30., szombat

Az első 20 év.

Barátnőm szülinapjára készült ez az album.Titokban kértem Andika anyukájától gyerekkori képeket,és ebből állt össze a szülinapi ajándék.Sajnos elég későn tudtam nekikezdeni,ezért kicsit összekapott lett,de szerencsére tetszett az ünnepeltnek.

Így nézett ki a szoba miközben"alkottam",rájöttem,hogy hatalmas káosz van a hobby cuccaim között így hamarosan új rendszert kell kialakítanom.
Budapestről és Hollandiából hoztam scrapbook papírokat és kiegészítőket,ezeket is használtam most.
A fényképeket a telefonnal készítettem,ezért nem a legjobb minőségűek.
Egy parafa korongra 3D-s festékkel írtam a XX-et,egy kis pillangót és a Timcsócától kapott kismadarat ragasztottam fel.A papír rózsa is innen van:)


A tengerpartos fotókat kagylókal dobtam fel,és egy vasmacskás gomb is került az oldalra,a delfineket egy Ikeás nyomdával készítettem,nem gondoltam,hogy fogom valaha használni,de most jól jött.
A kép alatt rejtett üzenet van,ide kerül majd az iskolával kapcsolatos emlékek,számok és betűmatricákat ragasztottam még.






Mostanában nagyon ritkán kerül elő a scrapbook,de még lesznek,ünnepek,szülinapok,hátha több időt tudok szánni rá.
Van már pár jó ötletem,és szeretnék egy útinaplót is készíteni a Hollandia-i kirándulásunkról,remélem hamarosan ez is összejön,képeim szerencsére most vannak.
De addig is jövök még élménybeszámolóval a hétvégéről:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése