2011. augusztus 22., hétfő

Egy kis statisztika

Elértem a több min 200 bejegyzést....pfuuuuu azért szép kis szám,én annyira örülök neki.
2009-ben kezdtem a blogot,csak úgy időtöltésként,aztán kezdtem megismerkedni a scrapbookkal,a kreatív hajlamaim is rám törtek,majd egyre inkább élveztem,hogy mindennapjaimat megörökítve, visszaolvasgatok félévente,és biza,nagyon sok mindent elfelejtek,de itt újra felevenednek a dolgok.2010-ben egy kicsit leálltam a bejegyzésekkel,életmód-,lakhelyváltozás miatt.
Divat,gasztró,hobby,kert,életképek,keverve színesen,minden kap itt helyet.Nem tudnám egy külön kategóriába sorolni a blogot,amolyan mindent bele egyveleg,személyesnek indult,de kezdek témakörökre bontakozni.
Mostanáig több ,mint 6600 oldalletöltésem volt,van 29 hűséges olvasóm,és mindezt minimális reklámmal.Bízom benne,hogy majd aki idetéved,az talál magának olvasni valót,és újra visszatér.
Ezért is szükségem van a bíztatásra,az építő kritikára és bármire,ami tovább élteti ezt a blogot.
A blog címe is utal a személyes jellegre,én,mint Baba(ez a becenevem)és ez a mindennapjaimról szól.
Érdekes,hogy nagyon rövid idő alatt,ez a cikkem lett a legnépszerűbb,a dobogó második fokán ez áll,majd a harmadik helyre ez került.
A legtöbb olvasóm Magyarországról van,majd Románia és az Egyesült Államok követik.
A leggyakrabban a kerti grill,kerti grill téglából,beföttes üveg szavak keresésével jutottatok hozzám.
Remélem,hogy ezek után is velem leszel,és tetszenek majd bejegyzéseim,köszönöm,hogy itt vagy:)

2 megjegyzés:

  1. meg sok sok bejegyzest kivanok neked:D es sok sok olvasooooot:D

    VálaszTörlés
  2. Jók ezek az összefoglalók néha. Jó visszanézni ilyen szempontból is a történéseket. Kívánok még sok-sok blogbejegyzést, hogy legyen mit visszaolvasnod neked is!

    VálaszTörlés