2011. augusztus 7., vasárnap

Én kis kertem hanyagolva

Amíg Hollandiában voltunk,senki nem foglalkozott a kerttel,elképesztő,hogy két hét alatt mekkora dzsungel lett a kertben.Nagyon sok eső volt,és a korábbi elképzeléseim,miszerint a kánikulában nem nő a fű,sajnos megbukott.Majdnem lábszárig érő fű várt nagy szeretettel mikor hazaértünk.Egy hosszú pihenés utáni fűnyirás sajnos nem jött össze az újabb rossz idő miatt,így még a helyzet csak romlott.Mikor nekikeseredtem nem tudtam haladni,folyamatosan akadt el a fűnyíró,így a szokásos 2 órás fűnyírás kb 6 órára sikeredett nem kevés izomlázzal keverve.

Itt volt Tamás is,legalább lélekben segített túlvészelni az unalmas és haszontalan fűnyírást.De vannak szép dolgok is,közben virágok borítják a kert egy-egy sarkát,kinyíltak a dáliák is,igaz nem olyan szépek,mint amikor Mami foglalkozott vele,de legalább kinyiltak,és ez nekem már fél siker.


Vettek 22 darab napelemes kis lámpát és az udvar két oldalára tettem őket,még nem láttam este,de majd holnap meglesem őket:)








Itt is látszik,hogy milyen körülmények vártak haza,szerencsére most már emberségesebben néz ki.De nagyon fontolgatom,hogy kerítek egy munkást,aki nekem hetente egyszer lenyírja a fűvet,így ezt az időt,csak a virágokkal tudom tölteni.

Én munka közben,fotók az unokaöcsém művei.



Valaki tud ajánlani fű írtó szert? látjátok a járda rései között a bozótot?Na ezt kellene kiírtanom valahogy,a forró sós víz nem segített.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése