2011. augusztus 8., hétfő

Mai ebéd: Hamburger

A legfinomabb amit eddig ettem:) és másnak is nagyon izlett:)
Igaz egy kicsit macerás elkészíteni ,de tuti megéri a munkát és kisebb vendégseregnek ideális vacsi.Lassan kezd elegem lenni abból,hogy ebben a városban semmi jót nem lehet kapni,a hétvégi városnapokon sem volt egy valamirevaló hamurger,csak sült húsok,miccs,meg saslik.
Ma reggel gyorsan elmentünk bevásárolni a Kauflandba és megvettük a hozzávalókat.
Zöldségek karikára vágva,majd a kész szendvicsekbe kerül.
Hozzávalók:Fél kg vegyes darálthús,2 fej lila hagyma,egy paradicsom,egy paprika,egy tojás,savanyú uborka 2-3 darab,lapsajt,mustár,ketchup,só,bors,zsemle.
Összedaráltam egy fej hagymát,2 savanyú uborkát majd a darált húshoz kevertem,tettem bele egy kanál mustárt,egy kanál ketchupot,fűszereket és egy tojással összedolgoztam.Hagytam állni amíg előkészítettem a zöldségeket és a zsemlét.
Két féle képpen sütöttem,egyik adagot kevés olajban,másikat simán olaj nélkül.Szerintem jobb lett az olajos,mert a végén szalvétára szedtem ki és jobban összeállt,míg az olaj nélküli esett szét.Mindkettő elfogyott ennek ellenére.

Miután megsültek,még melegen zsemle közé tettem, sajttal, hagymával, paradicsommal,paprikával,majd szószokat tettem rá. Isteni finom,annyira laktató,hogy csak két zsemlét tudtam enni belőle,maradt estére is és a fiúk mind felfalták.A húsba darált savanyú uborkától nagyon különleges ízt kap,ha kertben szénen sütjük,vagy grillen,a füsttől még finomabb.A fél kg húsból lesz kb 15-18 darab húspogácsa.
Te milyent szoktál készíteni? Ha kipróbálod,majd írd meg,hogy neked hogy sikerült:)
Jó étvágyat:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése