2011. szeptember 18., vasárnap

Cérnakép

Csilla  szülinapjára készült ez a cérnakép.Ez vot az első ilyen tipusú próbálkozásom,van még mit csiszolni rajta,de tetszik a végeredmény.
Kellett hozzá egy képkeret,ezt szétszedtem és a "fa" vagyis nálunk pefele lemezre felhelyeztem a kivágott betűsablonokat,majd kis szegekkel körbekopácsoltam.Nem csendes munka,így csak olyankor végezzétek,mikor senki nem alszik.


 így nézett ki a szegecselés után,aki akarja előbb le is festheti a hátlapot a kívánt színre,én most nem akartam,tetszett a natúr szín.


 Mikor ezzel végeztem,színes hímzőcérnát használtam és a szegek köré csavartam előbb feketével körbe,majd a kiválasztott színnel keresztbe össze-vissza.Gyöngyöket fűztem egy drótra és ebből hajlítottam a sarokban levő virágot.Végül üvegkavicsokat ragasztottam a keretre.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése