2011. szeptember 29., csütörtök

Rendezett ékszerek: Bizsuk és kiegészítők

Hát igen...egy nagy káosz,ami nálam uralkodik,de az én káoszom.Nincs már mit tenni,ilyen vagyok s kész.RENDETLEN...ha lenne gyógyszer ellene szedném,de nem tudok megváltozni,anyukám szerint gyerekkoromban is ilyen voltam,ő már rég feladta azon próbálkozásait,hogy valaha rendszerető,mindent elpakolo gyermeke legyen.Most Árpi vette át ezt a szerepet,próbálkozik...kevés sikerrel.
A lényeg,hogy magamtól is kicsit fejlődök,rendezgetem a dolgaim,szépítgetem,rámolom...csak hosszú távon nem marad ilyen.
Azért mutatom: karkötők egy geyrtyatartóra felaggatva,turkálóban vettem  karácsony előtta tartót,de kandalló nélkül nem igazi...maradt a karkötőknek
 CD tartó ugyancsak olcsón,de nincs cdnk,modern technológia lesújtott ránk is,usb stick,külső vinyó,Ishuffle,cd már csak autóban...szóval cd tartóból fülcsiknek állvány,jó sok ráfér
 Parfümös doboz,jó kemény,szép teteje is van...ebben gubancolodnak a nyakláncok,amíg el nem készül végleges helyük
 Ilyen az én káoszom...
 Ruhatartó felső része átalakult az öveknek,ez az ötlet tetszik,mert átlátható,nem gyűrődik össze és könnyedén tudom feltenni-levenni.
 Táskáknak egy régi házitákolt polc,kicsit inog,de az ágy szorítja,átlátható,sok hely van rajta,és mégsem nincsenek egy nagy kupacban...

1 megjegyzés:

  1. Én a gyakran használt fülbevalóimat egy fésűtartón, illetve egy képkereten tartom. (=
    Örülök, hogy nem csak én tudok ilyen nehezen rendet tartani magam körül. ^^

    VálaszTörlés