2011. szeptember 7., szerda

Tökös megoldások

Keresem az őszi dekorációhoz tök felhasználásával készült ötleteket,hát elképesztő mennyi jó dologra találtam.Tuti,hogy jővőre én is vetek tököt a kertben,és akkor ősszel nem kell azon filóznom,hogy honnan keressek egy szekérnyi tököt,mert most annyi elképzelésem van,hogy csak tökhiány,ami meggától a kivitelezésben.
Szóval néhány tipp:
Asztaldekoráció:pár dióval,őszi terméssel megspékelve egy naturszínú tányéron és kész is az őszi asztaldekoráció.
Egy kis kerti hangulat,őszi csendélet-gyümölcsökkel,termésekkel,gyertyákkal.



 Ehhez már kell egy kis fantázia,én lefesteném akrilfestékkel éséles sniccerrel különböző figurákat vésnék bele.Tuti veszek egy ilyen narancs színben pompázó cuccot.Tudjűtok mi a neve?


Nem nehéz elkészíteni egy ilyen pompás gyertyatartót sem.


 Na és ez az egyik kedvencem,még az útolsó napsütést is kihasználva egy kerti grill party tökéletes kiegészítője,csak kikaparjuk a belsejét,megtöltjük jéggel ás mehet is ki a kertbe sörhűtőnek.

 Homoktövissel egy hungarocell koszorúalapra felszurkálva isteni ajtódíszünk lesz





 Halloweenkor egy kis ijesztő álruhában díszítheti lakásunkat.Ilyenkor sajnálom,hogy nálunk nincs elterjedve ez a hagyomány.


 Kb ennyi tökre lenne most szükségem,akinek van egy szekérnyi belőle,az küldje el nekem,nagyon hálás leszek érte.
 A régi petróleumlámpa búrája tökéletes lenne egy tökös gyertyatartónak,ezt is elkészítem hamarosan.






 Jópofa dolog a tökformájú kis gyertyák is,nagyon hangulatos képet ad.

Szóval itt mindenkinek csak a képzelete és a tökmennyiség szabhat határt,hogy ősszel a lakását tökösen díszítse.Ha vannak jó ötleteid,vagy már készítettél ilyen dekorációt mutasd meg nekem is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése