2011. szeptember 15., csütörtök

Zakuszka világbajnokság

Megkezdődött az idei első zakuszkafőzés.Lokális szinten nyerő vagyok,mert ez az első alkalom,hogy ilyent csinálok,meg a másik,hogy ezt a mennyiséget egy hadsereg tudná csak legyúrni.Két félét készítettem,egyik paszulyos,a másik vinetés(padlizsános).20  üveggel (borkánnyal :)) lett,talán-talán kihúzza a telet.
Hozzávalók: murok(sárgarépa),paprika(gogos),kápia,hagyma,paradicsomlé,paszuly,vinete,babérlevél,só ,bors.A paprika és vinete már kész állapotban voltak,előző nap sültek,a hozzávalókat külön-külön megdínszteltem s miután meglettek kevertem össze és kavargattam kb 15-20 percet.Isteni fincsi lett.


Update:A padlizsánt és a kápiát szénen sütöttem meg,majd ezután a héját leszedtem és daráltam:)Van aki a babot egész szemekben teszi bele,de én azt is ledaráltam,ettől is jó kengető állaga lett,nem folyik...

2 megjegyzés:

  1. Hű de régen hallottam a paszuly szót :) Csak úgy, héjában sütötted meg padlizsánt és a paprikát, vagy betekerted alufóliába is? És a babbal mit kellett csinálni?

    VálaszTörlés
  2. paszuuuuulyos a legfincsibb:D:D ugyiiis:P

    VálaszTörlés