2011. október 26., szerda

Mai ebéd: Almás pite másképp

Még mielőtt valaki megszólna,tudatom veletek,hogy nem vagyok egy nagy szakács,sőt ritkán főzök és sütök.Ez az almás pite is egy este csak úgy lett,mivel sok almánk lett az idén,szeretjük az almalevet és a gyümölcscentirfugánk elég maradi,így nem facsar ki eleget az almából.A facsarás után megmaradt almát hasznátam fel ehhez a pitéhez,így az íze megmaradt,de legalább nem ázott el a süti ,mint az utolsó alkalommal.Az almát megdinszteltem kevés citrom levével és fahéjjal,egy kerek tepsibe tettem a tésztát(liszt,cukor,tojás,vaj,sütőpor,só),amit szemre kevertem és gyúrtam,majd erre került a töltelék...sajnos kevés tésztát tettem félre,ezért csak pár csíkra futotta.Mikor megsült reszeltem rá csokit,és tejszínhabbal díszítettem.Nem mondom,hogy húúúúú de jó lett,de almás süti volt és elfogyott(ennél már volt finomabb sütim is)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése