2011. október 26., szerda

Tintás papirvirágok

Nagyon belendültem,amióta nem facebookozok egész áldott nap,sokkal több időm maradt a kreatív dogaimra.Most megmutatom,hogy én,hogy csinálom:)
Fehér lapból kivágtam a kis virágokat
Egy kartondoboz tetejébe raktam őket

 Mivel nincs fancy aerosolos kis tintás szinezőm,ezért készítettem én magamnak.Egy kifogyott üvegcsébe töltöttem egy kevés vizet,majd egy fecskendővel tintát nyomtat bele,de ebből is csak keveset,hogy ne legyen túl sötét.
 Majd a virágokra fújtam,s miután megszáradtak a másik oldalukat is letintáztam.
 A végén miltonkapoccsal összefogtam 3- 4 virágot és ilyen lett.Hamarosan megmutatom,a cián,magenta szineket is:)Scrapbook oldalakra,képeslapokra agyon szép kiegészítő lesz.
 Ha elakarod kerülni,hogy még másnap is ilyen legyen  a kezed,mindenképp használj gumikesztyűt.

1 megjegyzés:

  1. Just a quick note to let you know that a link to this post will be placed on CraftCrave today [27 Oct 02:00am GMT]. Thanks, Maria

    VálaszTörlés