2011. november 13., vasárnap

Lehetetlen tehetetlenség

Dühös vagyok...de nagyon...sőt lassan hisztériába is fordul.
Már rég nem éreztem ekkora tehetetlenséget,itt vagyok Budapesten,a munka most itt tart és otthon van már a legújabb szerzeményem a Sizzix Big Shot és én nem tudom még kipróbálni.Már mindent megvettem hozzá,vágólapokat,sablonokat,scrapbook papírokat,kiegészítőket és várom és számolom a perceket,hogy mikor tudok hazamenni.Csak gyűjtöm a sok ötletet,már elképzeltem,hogy miket fogok készíteni...de még mindig itt vagyok..áááááááááááááááááááááá
Még soha nem volt honvágyam,de most az van,de Nagyon NAGY honvágyam...

2 megjegyzés:

  1. Nyugi!!! Ez még nem a világvége :)Örülj neki, hogy megjött a vágógéped és hogy van hozzá egy csomó mindened! :) Megvárnak, rád várnak :D

    VálaszTörlés
  2. Gondolom már hazaértél azóta és alkottál valami szépet. Megmutatod nekünk is? Kedvelem a scrapbookot és szivesen veszek új ötleteket.

    VálaszTörlés