2011. november 19., szombat

Megint képeslapok

Annyira tetszenek ezek a kis virágos összeállítások,hogy nem tudom abba hagynia készítésüket.Csak az a gond,hogy nem tudom,hogy a karácsonnyal hogyan fogom összehangolni:))
Itt a lyukasztós technikát használtam fel.
 Ezt az Alkotós blog játékra készítettem,igaz későn vettem észre,hogy album készítésről van szó,de a technika ugyanaz: akril festékkel és egy ecset segítségével spriccoltam a hátteret


 Ez véletlenül jött össze:) Ferdén vágtam a narancs papírt és csak akkor vettem észre,mikor már felragasztottam,így vastag fonalat ragasztottam négy szálat,majd két passzoló gombot tettem rá.Ugy-e,hogy nemis látszik,hogy ferde?

 Az este nagyon pakolós kedvem volt,mindent megpróbáltam rágyurni erre az oldalra:) gombot,strasszot,miltonkapcsot,gyöngyöket,csipkét,csillámot.





 Egy kis szolidabb képeslap,érdekessége,hogy a háttér,maradék csomagolópapírból van:)

Neked melyik tetszik?

1 megjegyzés:

  1. Just a quick note to let you know that a link to this post will be placed on CraftCrave today [20 Nov 02:00am GMT]. Thanks, Maria

    VálaszTörlés