2012. január 25., szerda

MACszerelem

Ti már voltatok úgy,hogy valamit megláttok az interneten és annyira megtetszik,hogy nem tudtok tőle aludni?Na én így jártam,a napokban,amikor a legnépszerübb videómegosztón különböző sminkes videókat kezdtem nézni,hogy hogyan sminkeljünk,milyen termékeket használjunk,és melyiknek mi az előnye vagy a hátránya.Na itt láttam és hallottam elöször a M.A.C termékekről,és egy kis böngészés után nagyon sok jó feedbacket olvastam róla.Az már megintcsak az én szerencsém,hogy épp Pesten vagyok,és hogy épp itt is van kirendeltsége a Macnek.Ami egy picit riasztó,az az ára,legalábbis ahhoz képest,hogy eddig miket használtam.Mellette szólt,hogy rengetegen szeretik a termékeiket,és hogy tényleg profi sminkeket lehet vele készíteni.Két napos sétálgatás után és információ gyűjtés után,csak elhatároztam,hogy ha nem is mindent,de egy pár terméket beszerzek tőlük.Miután kaptam egy személyre szóló sminkelési tanácsot,és elkészült az első professzionális sminkem,őszintén mondom,hogy beleszerettem a látványba,ha nem ülök ott,el sem hiszem ,hogy én vagyok.Teljesen más módszerrel sminkeltem eddig,és közel sem volt ennyire szép a végeredmény.Na  a lényeg,hogy lehet ,ha egy hétig nem eszem,de akkor is Macszereltem az alapcuccokat,és valószínüleg még kibővítem a készletet,pl egy ecsetkészlettel,meg fixálókkal,pigmentekkel.Már alig várom,hogy élesben is kipróbáljam,igaz nem vagyok egy mindennapos sminkelő,de majd mutatok előtte utánna fotókat,ha kiváncsiak vagytok:)
a Pro Longwear Lipgloss ami már bizonyított,ugyanis 6 óra után is tökéletes,a színt nehezen tudtam kiválasztani,ugyanis eddig nem használtam rúzsokat,csak szájfényeket.
 Az alapozó közül ezt választottam,közepes fedést bíztosít,nagyon sok árnyalat közül lehetett választani és praktikus pumpás üveges kiszerelése van.Az egyik meggyőző érv,hogy két évig tart a szavatossági ideje,ez nagyon jó,ha ritkán is használom,nem kell fél év múlva kidobni,mert megavasodik.
 egy árnyalattal világosabb korrektor,ez nagyon szépen eltüntet mindent,aminek nem kell látszania
 ez a paint pot,painterly,a szemhéjra kerül,ez megakadályozza,hogy a szemfestékek elcsússzanak,csíkos legyen fél óra alatt,és egy nagyon természetes hatást ad a ,és könnyen sminkelhető a szem.

Egyenlőre ennyit a Macszerelemről,remélem hamarosan mutatok sminkeket is,addig is álmodjatok,szépekről,jó dolgokról,mert soha nem lehet tudni,mikor teljesülnek álmaitok:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése