2012. február 22., szerda

Daily Style :65#

Már nagyon rég nem mutattam a mindennapi összeállításokat,de télen sajnos nem olyan széles a választék.Ettől függően készültek összeállítások,csak épp a sok utazás miatt nem igazán volt időm blogolni
Kifogás az van bőven,na de addig is mutatok egy arany színű csillogó ruhát,amit én eredetileg egy felsőnek vettem,mert gumis az alsó része és lazán a hasnál megfeszül,majd a többi rész csak lazán omlik lefele.na de ruhának kitűnően szuperált,egy széles övvel törtem meg az egyhangúságát és lakk térdcsizmával párosítottam.Ezt szántam szilveszteri bulira,de végül egy lazább mellett döntöttem.

Ruha:ONLY
Csizma:Caprice
Öv:Atmosphere

Ti szertnétek még hasonló bejegyzéseket látni?Van még a tarsolyomban,de tavasszal majd újra belelendülök a napi rendszeres blogolásba:)

2 megjegyzés:

  1. Melinda! ez a szerkó kegyetlen király!!!:)

    VálaszTörlés
  2. Szia Baba! Kicsit elhanyagoltam utóbbi időben a blogodat, de mentségemre szolgáljon, készülődök érettségire, s nem utolsó sorban, a sajátomat is eléggé háttérbe szorítottam. (:
    Mindezek ellenére szeretnék átnyújtani neked a díjat, a legnagyobb szeretettel:
    http://vaniliamamor.blogspot.com/2012/02/versatile-blogger-dij.html
    Isa

    VálaszTörlés