2012. április 19., csütörtök

Hogy nekem is jó legyen:)

Kaptam nagyon trendi színű körömlakkokat,s gyorsan kipróbáltam az egyiket,most már két napja a körmeimen van és még nem pattant meg sehol,pedig mosás, takarítás, mosogatás kijutott nekem itt is.Azért az itteni minőség nem hasonlítható össze az otthoniakkal .


Sajnos megint ráeszméltem,hogy otthon mindenből csak a selejt jut,akármilyen csillagászati árat nyomnak mellé.Itt ez a két színű körömlakk 1 euró volt,otthon aligha kapnám meg 3 euró alatt.A másik észrevételem a mosószer volt,egy név nélküli mosópor olyan tisztítást leintézett,hogy otthon az Ariel aligha érné utól.De a legdurvább az a tegnapi eset a szoláriumban.Előbb leírom,hogy milyen otthon a helyzet.Átmegyek a szoliba,kifizetem a 10 percért a 2,5 eurót szolizok,majd felöltözök és úgy ahogy vagyok hazamegyek,reménykedem,hogy nem kaptam el valami fertőzést a helytelen fertőtlenítéstől és majd ezt megismétlem 2-3 alkalommal,amíg elérek egy kellemes világos barna árnyalatot,ami még messze van a nyári bőrszínemtől.Ez a 4 alkalom után még mindig csak 10 euró,de már helyenként kopik is és foltosodik a bőr.Tudni azt kell ,hogy nem igazán járok szoliba csak évente  2-3 időtartamban.Amit itt tapasztaltam,az lehet,hogy sokatokkal megtörtént de nekem első és egyedi eset volt.A helyi Napstúdióban egy kedves fiatal,angolul is beszélő lány fogadott,miután leültetett egy kényelmes kanapéra és megkínált egy jeges teával(választék is volt,víz,kávé,üdítő)megkérdezte,hogy milyen jellemzői vannak a börőmnek,gyorsan égek vagy sem,gyakran járok szoliba vagy sem,milyen eredményt szeretnék elérni.érdeklődése kiterjed a sminkelési szokásaimról is,később rájöttem,hogy a bőröm tipusa nemcsak a szoli miatt érdekelte,hanem olyan arctisztítő termékekekt hozott elő,amilyen a börőmnek megfelelő(sminklemosó tej,tonik,szoli előtti krém).Egy tágas előtérbe vezetett,ahol különböző cuccok voltak,pl: hajcsattok,hajgumi,pántok,hogy a szoli előtt mindent el tudjak intézni,majd megmutatta a szoli gépeket ami 6 különböző gép volt különböző hatásokkal és kb 20 terem állt a szolizók rendelkezésésre.Miután megmutatta a gép használatát,felhívta a figyelmemet a falon levő táblára,ahol lépésről lépésre leírta,hogy mit kell tennem a még szebb hatás érdekében.PL 1 lépés volt,hogy egy börradíros kendő segítségével a teljes testet átsúrolva,felkészíthetjük a szolira .Szolizás közben 8 féle zene csatorna közül lehetett választani,majd a 12 perc leteltével megint csak frissítő kendők krémek álltak rendelkezésre.Miután elkészültem az előtérben vártak a hajápőló szerek,a bőrtipusnak megfelelő sminkek és krémek.Tehát miután végeztem,legkisebb jelét sem éreztem a szolinak,nem húzott a böröm,nem pirosodott ki,nem volt kellemetlen "szoliszagja",de a legmeglepőbb dolog az volt,hogy olyan árnyalattal jöttem ki a terembnől ,amilyent elképzeltem,nem vagyok barna,de tökéletes napbarnított bőröm lett.És a legjobb,hogy ez mind 10 euróba került.Ha otthon is ilyen szolgáltatást nyújtanának,egy zok szavam sem lehetne,de sajnos távol élünk mi még ettől a luxustól.

 Na a sok szót követve is ,készült még pár képeslap is.




1 megjegyzés:

  1. Essence lakkok! Annyira imádom őket, itthon meg nem lehet kapni...ebbe fogok belebolondulni. :K
    Nagyon szép árnyalata van annak, amelyik a körmödön van! Jól néz ki nagyon. :D
    A képeslapok nagyon szépen sikerültek! Imádom őket. :) Csodálom, hogy mennyi szépséget ki tudsz hozni belőlük. :) Az a szalagos most különösen megfogott. :)
    A szolárium meg nagyon durva... :D

    VálaszTörlés