2012. május 16., szerda

Asztali dekoráció

Ha már sikerült beszerezni ennyi vázát,utánna nem nagy dolog variálni és egy szép asztal dekorációt összehozni.Egy egyszerű ebédet is ünnepivé tudunk varázsolni,ha egy picit figyelünk a részletekre.Na nem akarok én dekorációs tanfolyamot índítani,csak megmutatom,hogy én mit készítettem:)
 Egy nagy vázába tettem egy keskeny kisebb vázát,majd a kettő közöti űrt megtöltöttem műfölddel,ez most épp kék színben van,és annyira jó kis golyók lesznek belőle,hogy nem tudom megunni őket soha.Végül krém színű gerberákat tettem a belső vázába.
 Kék dobozokkal,kékes üvegkavicsokkal dobtam fel az asztalt.
 A  szalvétákból is hatalmas skálát lehet már kapni és olcsótól a drágáig,mindneki kap magának valót.Nekem ez a szalvetta lesz a lagzin,így könnyű volt a dolgom:)

 A sárga váza csak azért,hogy lássátok ti is milyen jól passzol ez a két szín:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése