2012. június 6., szerda

Teremdíszítés előzetes

Egy kis előzetes fotózás.Ezek egy nappal az esküvő előtt készültek.Nagyon rossz idő volt,olyan zápor vonult végig a városon,hogy 3 órán keresztül nem tudtunk kimozdulni a teremből.
Majd lesznek professzionális fotók is a teljes en megterített asztalokról,de addig is mutatok egy keveset az én képeimből.
 Az ágakat még tavasszal rendeltem,a helyi virágárusoktól,ami egy hónap alatt teljesen kiszáradt.Mindenik vázába került három ilyen ág és 3 szál gerbera,ami talált a menyasszonyi csokrommal.A vizet egyszerű ételfestékkel színeztem.majd az ágakra ragasztottuk a kis pillangókat és virágokat.
 A menű kártyák egy egyszerű A4 es gyöngyház színű papírból készültek,a pillangók is a szöveg is pecsételve van.
 Az asztalszámozás a névsorral együtt egy három részbe hajtott A4-es papír,aminek a szélét papírlyukasztóval díszítettem,majd akrilfestékkel rajzoltam a számokat rá.az asztalra kerültek még kis üvegkavicsok és lepkék.









 A kis dobozkákba végül dunakavics került,,a gyerekek legnagyobb örömére.

2 megjegyzés:

  1. Hát, nem kis munkád lehetett a szervezéssel. Gyönyörűségeset alkottál. Csak gratulálni tudok!

    VálaszTörlés
  2. Először is gratulálni szeretnék nektek és sok-sok boldogságot kívánni! :)
    Nagyon szép lett a dekoráció is, biztos a vendégeitek is egytől egyik el voltak ragadtatva! A hónapokon át tartó munka végül meghozta gyümölcsét. :)

    VálaszTörlés