2012. augusztus 19., vasárnap

Love my Sizzix: Paper basket

A Sizzix Framelits Die Set-jét használtam fel.Ez a csomag tartalmaz  8 különböző méretű cifra szélű kör vágó kést.Nagyon praktikus használni, 250 gramos papírt még könnyen elvágja,a 300 gramost már nehezebben,de attól még használható ezzel is.
Kivágtam két darab közepes méretű kört.160 gramos papírt használtam.Majd ezeket domborítottam a pöttyös domborító sablonnal.
 Miután ez megvolt,az alsó két centit behajtottam és a belsejében egy barna kartonból vágtam ki egy csíkot és hozzáragasztottam a betűrt részhez.
 a felső részét egy szalaggal kötöttem meg,és rószaszín virágokat ragasztottam az oldalára,kis zöld levelekkel.
 Arra mindig figyeljetek,hogy a "kosár rész kialakításakor" hagyjatok kis füleket,hogy könnyebben tudjátok rögzíteni a körökhöz,így édességet,kisebb ajándékokat lehet csempészni a belsejébe.Esküvőkre kis cimkékkel elátva,akár az ültetőkártyát is helyettesíthetünk vele.
Az évszaknak megfelelően,vagy az ünnepi alkalomra személyesíthetjük,színezhetjük.Határt a fantáziánknak csak a csillagos ég szabhat:))